Ångest, panik, illamående


Jag börjar 2:an imån.... och inte den mysiga tvåan på lågstadiet när man blev introducerad för plutifikstionstabellen för första gången utan istället tvåan på gymnasiet som alla, ALLA, som jag pratat med som tagit studenten säger är det jobbigaste året, jippie, är så taggad asså!! Nej men på ett sätt ska det ju bli kul att träffa alla kompisar igen och få någon ordning på livet igen med träning och godisförbud, men alltså jag skulle nog klara mig utan alla läxor som jag är säker bara ligger på någon lärares skrivbord och väntar på oss... 

Och vad gör jag nu sista kvällen innan skolstarten? Går och lägger mig tidigt så jag är pigg och glad tills imån? Neeeeeeej, jag satte precis på en film som är ca 2 timmar och sitter framför den och käkar cupcakes som min syster bakade tidigare idag ( måste ju proppa i mig så mycket jag kan innan godisförbud com startar imån) plus har lagt upp en skål med ostbågar till senare, när jag inte har choklad och kaffesmak kvar i munnen.... Tjockis det är jag det! Jaja har hjärnan avstängd tills imån, får spara på alla hjärncellerna så länge som möjligt!! 

Men imorgon får jag iallafall träffa dessa härliga människor igen!! 


Jag har inte fotat alla dessa bilder

Och såklart massa mer människor jag inte hade bilder på i denna datorn.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0