Batman och arbete


Jaaa, denna första helgen på skolåret har flugit förbi, gick upp sju både igår och idag och åkte till jobbet där jag arbetade i 6 timmar vardera dag... Igår på kvällen däremot var destå roligare! Jag var hemma hos Hanna tillsammans med Hanna och Stina för att kolla på Batman Begins och The Dark Knight, eftersom vi ska gå på bio och se trean i morgon efter skolan. Tyvärr funkade inte Batman begins men det gjorde inte så mycket för vi kollade på skavlan möter Juston Bieber innan vi började filmkvällen och det hade blivit väldigt sent om vi sett 2 filmer efter det! Istället såg jag den första nu idag efter jag kom hem från jobbet, båda filmerna var förvånansvärt bra och Heath Ledger var bäst! Sjukligt läskig men det var ju meningen... inte kul att gå hem mitt i natten efter den filmen kan jag tala om... 


                      Svårt att tänka att det är samma person??? ^
                                        Jag har inte fotat eller redigerat några av bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0