I survived!!


Första skoldagen avklarad!! Eller ja, vi åkte på utflykt till kåsjön så det var väl inte överdrivet ansträngande.. Men i morgon börjar allvaret! Det vanliga schemat börjar direkt och ni ser mitt eget personliga schema här nedanför:



Såklart är det fler i klassen som har likadana men de flesta har liiite annorlunda, till exempel ett annat språk, men som ni ser så är detta väldigt rörigt, det är nämligen schemat för hela läsåret och det gör det ju självklart lite svårtydat, men som tur är står det också veckovis på hemsidan! 

Efter min jobbiga skoldag åkte jag in till stan igen och shoppade sådant nödvändigt grejs till skolan (anteckningsblock, sudd, penna osv...) och sedan hem för att åka till gymmet och träna. Förhoppningsvis är det så här jag lyckas hålla mina dager, med undantaget att jag byter shoppingen mot plugg, i år SKA jag inte börja plugga sista minuten! (och jag säger inte alls så varje år, nej nej....) 

Ha det bra! Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0