Snäll busschaufför och Göteborgskalas


Igår hade jag ca 40 min på mig mellan träning och bussens avgång och på den tiden skulle jag duscha, göra mig i ordning och äta middag ed familjen... Japp det gick inte jättebra... Vi kan ju säga så här: vanligtvis vill jag börja ta på mig skor och ytterkläder 10 min innan bussen går och sen gå fort till hållplatsen, igår hade jag varken skor eller strumpor när det var 2 min tills bussen skulle gå... japp.. så drog på mig olika strumpor och ett par converse som jag inte hann knyta och var utanför dörren när bussen skulle gå, sprang hela vägen och såg bussen åka när jag var kanske 30 meter ifrån men fortsatte springa som en dåre, höll armarna ut framför mig och typ mimade "NOOOOOOOOOO" och mirakelnas mirakel bussen stannar! Jag springer fram, går på och sitter sen 3 hållplatser och försöker hämta andan och fokusera på att inte spy upp maten jag nyss ätit, skriker även tack över hela bussen eftersom jag fick gå på längst bak och inte orkade resa mig förrän det blev absolut nödvändigt. 

Sedan var vi framme, var nämligen inte helt min idé att bara ha 40 min på mig utan min kära vän Catrine som ville ha minst en halvtimmas marginal tills dess att Svenska Björnstammen skulle spela på Götaplatsen, jag är väl inte lika galen i dem som hon men blev ju desto mer efter konserten igår, den var vääääldigt bra faktiskt, över förbväntan och jag fast.. Hehehe...


Var även på Timbuktu i förrgår när han spelade samma plats samma tid, även det var bra, dock ca samma program som på liseberg men det va bra!  

Nu ligger jag i soffan och glor på Criminal minds med Catrine, hehehe har gjort henne beroende mowahahahahahh!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0