fredag..



Jag är så trött! Jobbade åter igen i går och idag MEN igår träffade jag Sara efter jobbet pch det var alldeles för länge sen vi sågs sist så det va jätteroligt och jättemysigt! Vi gick promenad och pratade och badade och pratade och kollade på en konstig film som hette Hugo  

Men det är ju också fredag idag eller hur?? Är det bara jag som fortfarande alltid får den där j***a låten, ni vet:     " It's friday friday, gotta get down on friday"? på hjärnan varje fradag fortfarande? Ni vet den som ingen gillade men alla kunde utantill och alla sjöng på varenda fredag hela nian? För mig i nian alltså.. 

Men inte nog med att det är fradag, det är fredag den 13!! Någon som märkt det?? Det enda som hänt mig är att brandlarmet satte igång, och tro mig på ett hotell låter det mycket men det var falsklarm och allt gick bra, inte ens sura gäster som blev väckta? 

Okej nu har jag skrivit ett helt inlägg med rappakalja men men, måste väl skriva onödigt tjafs ibland också??



Jag har inte fotat eller redigerat någon av bilderna ovan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0