guess what I'm doing


Nej ni kommer aldrig kunna gissa, jag jobbade ju i helgen och var helt slut i går kväll så idag har jag en hemma-mys-slödag för mig själv för mamma jobbar och pappa kör Linnea till hennes konfaläger som börjar idag. Men iallafall just i detta nu så sitter jag faktiskt och kollar på star wars!! Såg glee för någon dag sen när de klädde ut sig till star wars-karaktärer och blev sugen på att se den, och jag gillade dem inte ens särskilt mycket första gången jag såg dem men men that's what I'm doing!



Bjuder på denna fina bild på mig och min syster ( som inte har något med inlägget att göra men hade inga bilder som passade ändååå) från när vi va på Lanzarote i julas 

Kramisar! 

ps. Ingen av oss är särskilt kristen, även om jag går på kristen skola och hon ska konfirmera sig och jag också har gjort det så går vi inte i kyrkan på söndagar eller nåt, vi bara råkar gilla korshalsband. 

pps. Någon som gissade rätt? 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fin bild på söta tjejer :)

Svar: Haahha taack :)
Johanna Rodell

2012-07-02 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0