när det står miniatyr menar de miniatyr


Okej så om någon såg vad det var på bilderna i förra inlägget så kul för er med supersyn men för oss vanliga dödliga så lägger jag upp de igen i full storlek:



Den sista bilden är tagen i ett hus som har varit öde i flera år och som jag inte vågat mig in i förrän denna gången eftersom vi alltid kallat det för spökhuset... det fanns inget spöke om någon undrar... lite lätt besviken faktiskt...


Ifall någon är nyfiken på vem jag är eller rättare sagt vem jag var för mer än ett år sedan så kan ni hitta min väldigt gamla blogg HÄR

Kommentarer
Postat av: catrine

omg Johanna har börjat blogga :''') du kan ladda upp bilderna i 700px så ser det bättre ut!! ;D

Svar: Yes I knooooow!!! :))))) okidoki kör det i nästa inlägg dåååå :D
Johanna Rodell

2012-06-15 @ 00:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0