picknick i fiskebäck

Japp igår var jättemys med catrine och criminal minds ( mowahahah har gjort henne lika beroende som jag är hihihihi) och pretty little liar som ju är såååå bra!! Sen körde vi även zumba ( svettigaste passet typ någonsin om någon bryr sig ) och åkte till fiskebäck och åt picknick-middag med grekisk sallad ( mums).  (hihih gillar parenteser) 

Idag ska jag till fiskebäck igen, jag gillar det stället, men med Stina som jag inte har träffat på länge nu så det ska blii jätteroliigt! 

Här kommer lite gamla bilder från en annan picknick med Catrine på denna underbara plats ( fiskebäck)

 

Kommentarer
Postat av: None None

gooooos

Svar: jaaa (:
Johanna Rodell

2012-06-29 @ 14:04:57
URL: http://catrine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0