varför sova när man kan träna??

 

 

Såå jag ska gå och träna nu halv nio, gick pp för typ 10 minuter sen... japp.... har sommarlov men kan fortfarande inte slippa undan väckarklockan... okej jag vet att träna pass på gym är frivilligt men inte i det här fallet.. plus att jag vaknade 04.23 av mystisk anledning med tanke på att jag somnade typ 1 och nu ska jag åka och träna yäääy jag kommer vara så pigg idag alltså... NEJ SKA SLUTA KLAGA NU! jag gillar att träna och kommer förmodligen vara superglad när jag kommer hem och då ångra detta inlägg.. 

 

 

 Jag har inte fotat denna bilden ( men var det någon som faktiskt trodde det) 

Här är en mycket fin (HAHAHA) bild på mig som bevisar att jag gillar att träna, kanske, gick iallafall i fotboll flera år tills laget tyvärr la ner förra året ( :(((( ) 

Kommentarer
Postat av: None None

måste ba säga att jag älskar att du börjat blogga <333

Svar: Hahah fast det roliga är ju att det bara är du som läser den! <33
Johanna Rodell

2012-06-15 @ 16:22:23
URL: http://catrine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0