Hej bloggen!


Slår vad om att du känner dig övergiven men det är inte helt av lathet eller ovilja, jag skyller på skolan! Och det är faktiskt skolans fel också, tvåan är JOBBIG!!! Låg efter i typ allt första veckan, har pluggat på fredagkvällar två helger i rad, inte jättetråkigt tack vare mysiga kompisar men ändå, och vi har 2 prov nästa vecka.... JAG ORKAR INTE! Plus att alla , ALLA, i klassen har blivit förkylda och sjuka och försöker komma på vilka lektioner som man kan missa utan att behöva betala för det resten av terminen. Okej tagit ut mina aggressioner på skolan nu, egentligen gillar jag faktiskt skolan, även om det inte framgår i detta inlägget men så är det! Så det så! Och jag säger absolut inget vettigt just nu..

Så god natt!

Kommentarer
Postat av: catreoineerfgrwes

Läste "olivolja" säkert 10 gånger innan jag förstod att det egentligen stod "ovilja"...

2012-09-09 @ 12:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0