Kort summering av dagen


Jag är svintrött, har träningsvärk överallt och stinker fisk! (om man vill ha liite längre summering läs vidare: ) och kom hem nu, när jag slutade 12.. men vi tyckte det var bra att stanna kvar och skriva vår fina lilla biologirapport... inte så bra faktiskt.. Fiskauktionen var väl helt okej dock var det svinkallt och stank men tårna mm. domna bort och luktsinnet försvann ungeför halvägs in så det led man inte allt för mycket av det kanske.. (JO!!) Sen skulle vi försöka hålla oss vakna till en power point när hon berättade mer om fisk, gick la sådär, sen fick vi kolla i akvarium. Sedan bar det tillbaks till skolan där alla vände sig om efter oss i korridorerna och undrade var det var som stank, ochfler lektioner som inte var varken produktiva eller effektiva. Så nu skulle jag ju då vilja ta en dusch, sätta mig framför TV:n med en kopp te och kolla på svenska hollywood fruar men icke sa nicke först ska man ut på långpromenad med hunden... 


(bättre så Catrine??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0