Ny design dåråå



Japp nu har jag som alla kan se en ny design, sa till Catrine att jag började tröttna på den gamla och voila 2 timmar med fri tillgång till min dator och vips så fick jag en ny header och design!! Tack Catrine!! Förhoppningsvis ska detta nu få mig mer peppad på att blogga osv.. Heh får se hur det går menmen! Igår så var jag ju då med Catrine som man kanske förstått vid det här laget, vi fikade och shoppade och sen tog vi lite bilder på oss båda två (HAHAHAHAHHA) väldigt fina blev dem (HAHAHAHAHHA) Här är då några av dem, det var förresten catrine som tog dem och fixade allt jag bara stod där och såg dum ut i princip!



Såå ja, det här är vi! 

Annars måste jag ju tyvärr meddela att mitt liv för övrigt inte består av mycket mer än äta, sova, träna, PLUGGA så jaa men ska skriva så snart jag gör något I promise!

Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0