Glöm förra inlägget..

Asså seriöst, blir så irriterad! Försökte skriva ett till inlägg på mobilen vid typ halv 10-tiden i morse, efter provet men det såg bara ut så här efter jag tryckte på 'publicera' :
 
 
 
Såååå jag är i allafall väldigt irriterad på den appen nu för jag försökte minst 40 gånger! SÅ frustrerande! Nu är jag åter igen hemma hos Hanna, nu är det biologi och svenska som står på pluggschemat, inte prov men argumentation och en rapport... Jaja innan dess va jag på gymmet; bröst, triceps och axlar var det idag. Då är det bland annat bänkpress som gäller, otroligt jobbigt men det är väldigt kul nu när man börjar se resultat, kanske inte på kroppen men att man kan höja vikerna eller köra fler! Det känns väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0