Lördag <3

Har varit och tränat, bara styrka eftersom jag fortfarande inte mår helt bra så vill inte köra kondition än, sen hem och åt frukost med äggröra bacon och stekt korv som mamma hade fixat medan vi andra var och tränade. Mums! Och nu väntar jag på att då övningsköra, medan jag väntade gjorde jag mig iordning för röda-mattan-kväll nej men jag lockade håret och sminkade mig. Brukar göra det så här på helgerna när jag inte har nåt bättre för mig, tycker det är roligt, enda nackdelen är ju att man kan få en den konstiga blickar på Coop sen när vi ska handla men det är sånt man får stå ut med! Idag får jag ju äta godis och så också! Yäy! Tror jag ska bara sen, jag gillar att baka men det är ingen som äter det men får väl ta med det till skolan sen och bjuda eller nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0