Sömn

Börjar enna känna av att jag inte har sovit ordentligt på fem nätter nu, är otroligt trött och med denna trötthet ska jag plugga matte i eftermiddag efter en hel dag i skolan... Japp Lycka till Johanna! Sen är det också det att jag har zumba på eftermiddagen men vet inte nu om jag hinner gå på den för måste verkligen plugga, och sen på kvällen ska jag äta middag med Catrine. Det ska bli jättemysigt! :D well well nu måste jag göra mig iordning och gå till skolan, skriver kanske när jag kommer hem, (kör en protest mot appen nu eftersom den vägrade samarbeta en gång och jag vill inte råka ut för samma sak igen, nämligen stor risk att jag då tar ut ilskan över mobilen och slänger den i golvet eller nåt och det skulle ju inte vara jättebra...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0