Det närmar sig

 
 
Har idag kollat av hur jag flyger och hur mycket vikt jag får ha med mig mm. Känns bra att få koll på det och som det ser ut så kommer jag kunna få med mig allt jag behöver, måste bara skaffa den största möjliga resväskan som finns...

Fick min värdfamilj idag också, problemet var bara att som det ser ut så verkar det vara en ensamstående man... jag blev lätt förvånad måste jag säga och kände att njaaa vet inte om jag är helt bekväm med det ärligt talat, hade ändå tänkt mig mer som en faktiskt familj med något eller några barn och så. Men men jag mailade EF så får väl se vad som händer!

Kollade också upp hur man ska öra för att få internationellt körkort (nej nej inte alls sista minuten vad menar ni??) så ska försöka få ihop det så att det iallafall är lagligt att köra om jag nu vågar mig ut på fel sida av vägen med ratten på fel sida av bilen... seriöst varför tvingar inte världen dem att ändra?? Envetna länder...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0