Funderingar

Jag har alltid haft planen (eller med alltid så menar jag i något, några år) att jag ska ta 1-1,5 års paus från pluggandet och resa och jobba och sedan börja plugga något.

Men nu har jag lite andra funderingar.... Jag funderar på att nu åka till Nya Zeeland (eller ja det kommer jag göra, det är ingen fundering) och sedan åka hem i mitten av juni ungefär, jobba på hotellet så mycket jag bara får och efter det åka tillbaka till andra sidan jorden fast till Australien och där jobba som au pair i ca ett år. Det hade varit roligt tror jag. Då har jag verkligen utnyttjat mina pausår till max känner jag.

Så ja, så går funderingarna för tillfället.

Det är ändå lite kul att ingen av mina kompisar i klassen stannar kvar i Sverige, alla flyr fältet innan det är dags att plugga igen, kommer bli kul att träffa alla i sommar när alla har varit ute på äventyr ( oj va töntigt det lät, vill nästan ta tillbaka det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0