Helt övergiven

Jahopp... Här är man ledig hela helgen för första gången på fyra veckor och är någon hemma och umgås med mig? Nej. Familjen spridde ut sig på varsitt ställe igår och jag va hemma själv och samma visa idag, alla är fortfarande utspridda men på andra ställen idag. Och jag är hemma. Kul. Nej men det kan väl vara trevligt, ska göra allt jag inte gjorde igår, dvs städa klart mitt rum (började faktiskt igår), ta den där lååånga duschen och sedan njuta av livet lite grann. Måste även komma på de sista julklapparna, har lätt panik för dem måste jag säga. Till sist ska jag även planera julgodis-makeriet som ska ta plats här på måndag tillsammans med våra kära vänner Olivia och Flora.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0