Nedräkning

Jag flyger nu alltså om mindre än en vecka. Det känns helt overkligt. Idag skickade jag äntligen iväg ett mail till min värdperson. Han svarade direkt och verkar trevlig så det känns väldigt bra! I morgon ska jag göra slingor för att se fräsch ut när jag kommer fram ( eller ja så fräsch man nu kan se ut när man flugit mer än 24 timmar men jaja ). Jag hade även planerat att införskaffa mig min enorma resväska imorgon tillsammans med en ny necessär, kommer nog aldrig lära mig hur det stavas, och möjligtvis något mer om budgeten håller!

Ytterst nöjd och glad med alla min julklappar i år! möjligtvis mer om det i ett annat inlägg men här är rimmet som var på min present från Linnea, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0