Födelsedagsfirande

Igår firade jag min födelsedag lite mera med min värdfamilj, vilket i princip bestod av att äta. Vi började med att äta brunch som jag tillagade bestående av amerikanska pannkakor, äggröra och bacon. Väldigt mumsigt och uppskattat. 
 
Sen fick jag bestämma huvudrätten för midddagen och då valde jag lamm med potatismos och sås. Ännu mer mumsigt, det var helt underbart! Till förrätt fick vi en thaisoppa och till efterrätt banankaka med massa glasyr. Inget att klaga på alls faktiskt tror alla uppskattade maten väldigt mycket. 
 
På tal om saker att äta, tack så mycket för allt svenskt godis som hittat hit :)) Har verkligen saknat marabouchoklad mm. Har inte slutat äta sen jag öppna det första paketet. Ingen självkontroll överhuvudtaget. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0