Graduation test

Nu är jag alltså inne på min sista vecka i skolan vilket betydde att idag hade jag mitt avslutningstest som ska visa vilken nivå man ligger på när man slutar på EF. Ett problem, testet är det löjligaste jag någonsin gjort, supersvårt, och alla nivåer gör samma vilket betyder att de som har sämre nivår bara kan gissa på ca 90%... Vet inte riktigt hur de tänker men aja kan ändå inte göra nåt med det certifikatet så bryr mig inte så mycket men det är ändå skumt. Vi får se hur det går. 
 
Kommer ändå att sakna att gå här, det är en väldigt mysig skola. Känner dock i princip inga av eleverna här numera men jag gillar lärarna här också så det är ju också kul att prata med all personal på skolan. 
 
Efter jag slutar skolan här så stannar jag i Auckland till onsdag nästa vecka, den 29:e, och sen åker jag till Wellington några dagar inann jag åker tillbaka till Auckland igen någon eller några dagar och sen får vi se, planer på Thailand i två veckor. Hoppas på det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0