Graduation

Igår hade jag min avslutning, känns lite konstigt men på ett annat sätt kändes det som att jag slutade innan min resa till sydön. Men tråkigt att säga hejdå, mest till lärarna komiskt nog men det är ju som sagt inte så många av mina kompisar som är kvar så känner lärarna bättre än eleverna. Fick också mitt resultat från provet jag klagat sönder på och denna gången var ”lotteriet” till min fördel och jag lyckades få högsta betyg, vilket är den nivån jag är (var) på så det var ju bra men en annan kille från min klass som är riktigt bra fick 3 nivåer sämre vilket är väldigt mycket sämre när man knappt kan förstå någonting. 

 Man fick även ha på sig en vacker hatt. 

Kommentarer
Postat av: Moster

Grattis! Så nu är du klar med plugget och kan börja roa dig...eller hur det nu var....tycker mest att dett verkar vara semester under there! ;-)

Svar: Hehe tackar! Eeh ja jo något sånt. Skolan har väl kanske inte varit överdrivet jobbig ärligt talat. Har ju ändå haft tid att göra lite annat också :P
Johanna Rodell

2015-04-25 @ 20:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0