Inte tonåring längre

Tillbaka I Auckland nu, eller ja tekniskt sett igår kväll. Kom hem och hade massa paket som väntade på mig så det var ju roligt, men sparade de så klart så att jag kunde öppna dem när jag vaknade idag.

Kändes väldigt konstigt att vara tillbaka i skolan idag igen, kanske mest för att det var en helt ny klass eftersom alla jag gick med innan har slutat nu. Men det var ändå okej, har ju ändå bara en vecka kvar!

Har haft en väldigt bra födelsedag, vaknade med presenterna, hade sovmorgon så fick sova ut i en ordentlig säng. Skolan var helt okej trots helt nya människor. Kom hem och min söta rumskompis gav mig också en present, ett par väldigt gulliga rosa örhängen i en rosa ask i en rosa påse med ett rosa kort, hon har av nån anledning fått för sig att jag gillar rosa. Vet inte var hon kan ha fått det ifrån? :P

Ska påbörja skrivandet om hela min resa på sydön nu också! Håller mig till mest bilder så kanske det inte tar såå lång tid. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0