Picton 30/3-31/3

Vi var tyvärr sena när vi åkte från Kaikoura vilket resulterade i att vi var sena till Picton vilket gjorde att vi var ca 10 minuter försena för att åka med på en vin-tour som vi ville göra. Det är alltså vid vindistriktet Marlborough som gör flera kända sauvignon blanc, vilket var det jag ville prova här men men. Om jag sa det där helt fel så behöver ingen kommentera det, jag är säker på att hälften av de som läser denna bloggen inte har koll på det hehe, privat meddelande blir bra som rättning. Anyway för att återgå till historien så finns det i princip ingenting alls förutom vin och färja till Weillington i Picton så vi köpte lunch och satte oss och åt vid vattnet, sen tog vi en liten promenad och sen på kvällen bestämde vi oss för att gå på restaurang och äta god fisk. För mig blev det lax som var väldigt god så det var värt det!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0