Planer

Det var alltså allt jag hade att skriva om sydön. Idag, eller rättare sagt inatt, åker jag till Wellington. Kände att jag kan ju inte resa runt i hela Nya Zeeland och sen skippa huvudstaden, så jag spenderar 3 nätter där innan jag åker tillbaka till Auckland söndag natt. Efter det stannar jag i Auckland två nätter och nästa onsdag flyger jag härifrån till Thailand. Herregud jag är bara kvar här en vecka till!! :(( Kommer spendera ca 2 och en halv vecka där (yääy!) och sedan flyga hem den 25:e maj. Detta är nu bokat och klart så om någon vill hämta mig från flygplatsen 16.50 (mamma, pappa, Linnea??) så skulle det vara uppskattat :D  Ses om mindre än en månad!! Kommer inte ta med datorn till Wellington så ingen uppdatering inann måndag. Puss och kram! 
           Jag har inte fotat denna bilden.... 

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag hörde att du kommer hem lite tidigare. Jag förstår dig. Måste bli tjatigt med alla vackara naturupplevelser och äventyr. Säkert farligt för både ögon och själ... ;-)
Kramar

Svar: Hahah ja det börjar bli ytterst jobbigt faktiskt, saknar att bara ligga inne i hålet hela dagarna... Eeeeller så var det snarare jobbigare för plånboken än ögon och själ😉 kramar
Johanna Rodell

2015-05-02 @ 08:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0