Westport 2/4-3/4

Som sagt åkte vi löjligt tidigt men det var bra, vi hann se massa ställen längs vägen, återigen. Medan vi åker så berättar chauffören om alla ställen vi åker förbi och han berättade också flera maori-historier och det var väldigt intressant! VI stannade på lite olika ställen för bilder och det var tur för i Westport fanns det ingenting. Alls, okej ungefär hälften gick på en ölprovning men jag hade känt mig lite halvsjuk så kände inte riktigt för det så tog det bara lugnt. Var megaglad när vandrarhemmet, som också var väldigt bra, nytt och fräscht btw, meddelade att vi fick 200 MB gratis wifi. Så lycklig efter drygt två dagar utan någon mottagning alls så planerade lite kvalitétstid med min telefon. Men så klart så vill min mobil inte samarbeta utan uppdaterar för glatta livet så fort jag loggar in så det varade i ca 10 minuter. Oh well. Blev tidig kväll (för de flesta) för vi skulle upp ganska tidigt dagen efter igen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Jisses vad mycket du hinner med! Sug i dig allt du kan. :-)
Kram

Svar: Hahah japp det var mycket på en och samma gång med bara en eller två nätter på samma ställe men det var väldigt häftigt! Kram!
Johanna Rodell

2015-04-21 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0