Lake Taupo

Söndagen blev en mycket lugnare dag. Vi åkte till en varmvattenkälla (Hot springs, inte säker på om jag översatte rätt.) Det var väldigt coolt och väldigt skönt för våra väldigt stela och ömmande muskler. Sen åt vi lunch och sen blev det stranden vid sjön. Också här var det helt underbart. Jag blir verkligen helt hänförd av detta vackra landet vart vi än åker! Det var verkligen en underbar helg med roligt sällskap. Fotfarande förvånad att alla kunde hålla humöret uppe i lördag på 5 timmars sömn och massor av utmattande vandring. Vi åkte hem ganska tidigt och jag var tillbaka i Auckland klockan 20.30.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken underbar upplevelse! Jag beundrar dig,som jag vet är mycket höjdrädd,att du ger dig ut på en sådan tur. Kram

Svar: Jaa det var helt fantastiskt!! Heheh jo kanske inte var helt genomtänkt men det var jättehäftigt och det gick ju bra!! Kram
Johanna Rodell

2015-02-17 @ 16:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0