Utgång

I onsdags bestämde vi ( Jag och Eri) oss för att gå ut. Det är nämligen "student night" varje onsdag så all alkohol är billigare och de flesta från skolan brukar gå ut då. Dessutom har Eri aldrig varit ute på någon klubb så kände mig ansvarig för att dra med henne ut. Vi hade en superrolig kväll iallafall men fick åka med sista bussen hem som var klockan 24.00 vilket iofs var bra eftersom vi började 8.40 sen på torsdagen.  Eftersom bussen tar ca 40 minuter och jag var tvungen att duscha (dumt att inte göra det innan utgången jag vet) så gick jag och la mig efter 0100 så ja jag var inte den piggaste i torsdags om man säger så. 
Bilderna är tagna på tåget på väg in mot stan, dvs innan utgången så trots att jag ser helt borta ut så är det bara mitt oturliga utseende snanare än någon alkohol som är involverad. 

Kommentarer
Postat av: Moster

Ahhh så söta ni är. Hoppas ni kan hålla kontakten även om ni är långt ifrån varann.

Svar: Hihi tack hehe. Jaa det hoppas jag också!!
Johanna Rodell

2015-02-15 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0