Fredag

Igår var ännu en rolig dag! Jag hade två lektioner i skolna, dessa lektioner spenderades mest med att äta godis och croissanter (stavning?), en tävling och avslutades med karaoke. Så en rolig dag faktiskt. Efter skolan så hade EF anordnat grillning nere på den närmsta stranden Mission Bay så jag och flera andra åkte dit. Jag spenderade större delen av tiden i havet då det var lite molnigt och i princip lika varmt i vattnet som på stranden men när man väl var i var det ju kallt att gå upp igen eftersom det blåste. Tyvärr glömde jag helt bort att ta några bilder (förmodligen pga tidigare nämnda badande) men jag hade det jättebra! 
 
Efter det, ungefär vid klockan 19 åkte vi tillbaka till stan. Jag och två andra utav mina kompisar som inte går i min klass hade bestämt oss för att gå på utebio som de har varje fredag. Det var supermysigt, dock fick amn lite lätt ont i rumpan och ryggen av att sitta på marken på endast en handduk i ca två timmar. Nästa gång får man va lite mer ruttad och ta med solstolar eller sackosäckar som vissa andra hade. Filmen somvisades var point break. 
 
Köpte gosdis innan också men det var på extrapris och det är Nyzeeländskt godis så det är okej
För att ha kommit dit så pass sent ( vi var där 20.30 ungefär) så fick vi väldigt bra platser, såg väldigt bättre än det ser ut på bilden!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Det verkar inte vara så mycket ordning med den där skolan tycker jag......

Svar: Hahah vanligtvis lär vi oss väldigt mycket faktiskt, och tävlingen vi hade var på de sakerna vi hade gått igenom under veckan som ett sorts test så sååå farligt är det inte. Jag har en väldigt bra lärare!
Johanna Rodell

2015-01-31 @ 09:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0