Återigen studentkväll

I onsdags var det återigen studentkväll men eftersom vi denna veckan igen har det vanliga schemat när vi slutar tidigt på onsdagar så bestämde sig jag och Nienke (försök uttala det rätt, men hon är en klasskompis) oss för att åka till Takapuna och njuta av solen innan vi skulle möta upp de andra. Det var jättehärligtmen sen fick vi lite bråttom när vi skulle in till stan igen så vi fick sminka oss på stranden med minispeglar, måste ha sett väldigt underligt ut för alla andra men det var ju också en upplevelse.
 
Sen åkte vi då tillbaka för att gå it och äta middag. Den här gången blev det på den baren vi brukar gå på efter vi har ätit för där har de nämligen en deal (på onsdagar) att man får en gratis pizza om man köper en drink, för 5 dollar, så jag köpte alltså ett glas vin och en pizza för 5 dollar. Det känns ändå väldigt värt måste jag säga. Jag ver inte ute lika sent denna gången utan tog bussen hem klockan 23 så jag skulle upp och va i skolan 8.40 på torsdagen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0