Delfiner!

På söndagen var det tags för dolphine cruise!! Vi fick tyvärr intte simma med dem visade det sig för det var bebisdelfiner i gruppen men vi fick iallafall se dem! Inte bara det, vi såg späckhuggare också det var väldigt coolt! Hade velat simma och men det är okej! 
 
Kanske får chansen att simma med delfiner när jag är på sydön (läs: kanske är villig att betala 170 dollar). Övrigt så har jag bokat min resa till sydön nu så jag flyger på lördag och börjar bussturen på söndag. Uppdateringar på bloggen kommer därför va ännu sämre än vanligt, möjligtvis ingen förrän jag kommer tillbaka den 16:e april. Förutom detta så har jag också förkortat min EF-vistelse till den 24:e april, mest för att spara pengar för jag har varit väldigt nöjd här! Tror jag kommer stanna kvar i Auckland ett tag dock sen i Wellington och efter det vet jag inte riktigt ärligt talat. Får se vad som händer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0